Pravica do odstopa od pogodbe (Vračilo) in reklamacija
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga (43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot)). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov , da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo. Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih: če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino), v kolikor je uničena, umazana ali mankajoča dodatna oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat) v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Ponudnik bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi. Ponudnik bo v roku 14-ih dneh od prejema informacije o odločitvi za odstop od pogodbe, vrnil kupcu celotno kupnino bodisi s poštno nakaznico ali z nakazilom na osebni transakcijski račun kupca.
V primeru reklamacije/vračila blaga mora kupec to sporočiti ponudniku na naslov: info@ocalko.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu
Reklamacija blaga:
Kupcu pripada pravica, da reklamira prejeto blago. Prav tako lahko reklamira tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Pomembno
Ko vračate/reklamirate izdelke v reklamacijo prodajalcu, morate priložiti kopijo originalnega računa. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je LTDBPRO, Ulica II. prekomorske brigade 39b, 6000 Koper – Capodistria