Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletno nakupovanje upravlja LTDBPRO in je ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne, uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo. Registracija uporabnika v sistem spletne prodajalne je popolnoma brezplačna. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega nakupovanja, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto pravne osebe/samostojnega podjetnika (ime in sedež podjetja, matična številka)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, že in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob reklamaciji, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednja načina plačila:
- z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)
- z nakazilom na račun (po predračunu – mogoče samo kot predplačilo)
Ponudnik izda račun v elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Kljub težnji k ohranjanju ažurnosti cen in ostalih podatkov, se lahko zgodi da pride do neskladja med cenami v postopku obdelave naročila. V tem primeru ponudnik zagotavlja kupcu, da lahko ta nemoteno odstopi od pogodbe. Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni na spletni strani trgovine, ob sami akcijski ponudbi.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in ne vsebujejo DDV – DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV, ker nismo DDV zavezanci. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. V primeru, da skupni znesek naročila presega vrednost EUR 30,00, ponudnik krije stroške dostave blaga.
Naročilo
Naročilo je mogoče izvesti le preko spletne trgovine, emaila ali Facebook sporočila. V primeru da si premislite, nam to čimprej sporočite na enega izmed prej navedenih komunikacijskih kanalov.
Postopek naročila oz. nakupa
Registracija ni potrebna – naročilo lahko oddate tudi kot gost. Kupec si izbere izdelek katerega doda v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. S klikom na gumb “Prikaži košarico” oz. “Košarica” nato kupec dostopa do svoje košarice v kateri ima navedene izbrane izdelke, katere lahko po želji odstrani ali jim spreminja količino (kar potrdi s klikom na gumb “Posodobi košarico”). Prav tako lahko v košarici poleg pregleda pravilnosti naročila izbere tudi vrsto dostave in si izračuna celoten strošek nakupa vključno z dostavo. S klikom na gumb “Naprej na naročilo”, “Plačilo” ali “Na blagajno” kupec dostopa do blagajne, kjer vpiše kontaktne podatke, na katere bo naročilo naslovljeno. Prav tako ima možnost izbire med načini plačila in dodajanja komentarjev ali opomb (po želji). Pri tem koraku si kupec lahko tudi ustvari račun oz. se prijavi v že obstoječega. Pred zaključkom nakupa, kupec še označi okence s katerim potrjuje da se sprejema Pogoje poslovanja. Nakup je zaključen s klikom na gumb “Zaključi nakup”. Po prejetem naročilu, kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila.
Računi
Naše podjetje v smislu varovanja okolja in zmanjševanja stroškov pošilja račune v elektronski obliki na mail, ki ste ga navedli ob registraciji,zato je zelo pomembno, da se prijavite z delujočim mailom. S strinjanjem z našimi splošnimi pogoji se strinjate tudi z računi v elektronski obliki.
Če želite račun v tiskani obliki, nas kontaktirajte preko spletnega kontakt obrazca.
Dostava
Dostava je mogoča le na področju Slovenije. Vsa naročila naslovljena na naslove izven Slovenije ne bodo obdelana in poslana, o tem ponudnik tudi obvesti kupca po elektronski pošti.
Ponudnik bo naročene izdelke, ki so na zalogi, običajno dostavil kupcu v roku 1-3 delovnih dni od prejetja in potrditve naročila, v nekaterih primerih tudi dlje časa. V kolikor je izdelek pošel iz zaloge, vas bomo o tem obvestili. Izdelke dostavlja naš poslovni partner Pošta Slovenije.
Paketi oz. naročeno blago se pošilja načeloma na dan izvedenega naročila. Pogoj je le, da je naročilo potrjeno do 13.00 ure na delovni dan.
Pri nakupu blaga v vrednosti, večji od EUR 20,00 stroške dostave krije ponudnik.
Stroški dostave pri nakupu blaga v vrednosti manjši od EUR 20,00 se obračunavajo ne glede na težo naročenega blaga v pavšalnem znesku (brez dodatnih stroškov pri plačilu po povzetju): 3,00 EUR z vračunanim 22% ddv.
Pravica do odstopa od pogodbe in reklamacija
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga (43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot)). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov , da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo. Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih: če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino), v kolikor je uničena, umazana ali mankajoča dodatna oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat) v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Ponudnik bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi. Ponudnik bo v roku 14-ih dneh od prejema informacije o odločitvi za odstop od pogodbe, vrnil kupcu celotno kupnino bodisi s poštno nakaznico ali z nakazilom na osebni transakcijski račun kupca.
V primeru reklamacije/vračila blaga mora kupec to sporočiti ponudniku na naslov: info@ocalko.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu
Reklamacija blaga:
Kupcu pripada pravica, da reklamira prejeto blago. Prav tako lahko reklamira tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Pomembno
Ko vračate/reklamirate izdelke v reklamacijo prodajalcu, morate priložiti kopijo originalnega računa. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je LTDBPRO, Ulica II. prekomorske brigade 39b, 6000 Koper – Capodistria
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004).
Stvarne napake in garancija
Stvarna napaka je kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Ponudnik se zavezuje, da nosi odgovornost za morebitne stvarne napake na blagu, katere se pokažejo v roku dveh let od prevzema blaga. Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa. Kupec lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o njenem obstoju obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prav tako kupec omogoči ponudniku pregled artikla, čigar primernost se primerja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik ne nudi garancije na svoje izdelke.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
– pošiljatelj mora biti jasno razviden
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
– željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.
Ponudnik obvešča uporabnika, da z obiskom njegove spletne strani niso povezani nobeni dodatni stroški, razen stroškov, ki jih ima uporabnik sam z dostopom do spleta preko katerega od ponudnikov.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Sklepanje pogodb
Vse pogodbe med ponudnikom in uporabnikom morajo biti sklenjene v slovenskem jeziku.
Prav tako lahko uporabnik pod svojim geslom nemoteno, kadarkoli in od kjerkoli, spremlja pogodbe, ki jih je sklenil z ponudnikom v preteklem času.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na katerega koli od instrumentov kontaktiranja z ponudnikom.
Ponudnik se obvezuje, da bo v petih delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.